Document de planificació, organització i concreció del currículum vigent on es descriu la nostra estructura amb els continguts, els criteris d’avaluació, els indicadors d’aprenentatge i l’avaluació | |
Document de planificació i organització de mesures i nous protocols per al curs 2020-2021 | |
| Document de planificació, organització i concreció de la tasca educativa que es lliura als pares anualment, a fi d’ informar-los del desenvolupament dels objectius, activitats, organització i orgues de govern de l’ escola. |
Document de planificació, organització i concreció de la tasca educativa que descriu el desenvolupament dels objectius, activitats, responsables i indicadors que ens plantegem anualment a l’escola. Forma part de la Programació General Anual (PGA). | |
Document bàsic de planificació i organització. Conté la proposta organitzativa i curricular que, amb caràcter anual, elabora el centre com a concreció del Projecte Educatiu de Centre | |
Document que recull l’ avaluació del grau de compliment de la Programació General Anual (PGA). | |
| Document que planifica les estratègies a seguir en períodes de 5 anys per adaptar l’escola als nous reptes i millorar la qualitat i el servei que donem a les famílies. |
Document que estableix els objectius que seran avaluats cada curs i els indicadors d’assoliment | |
Document de planificació dels objectius, itinerari i activitats referides a l’ Educació en la Fe dels i de les alumnes segons les edats. | |
Document en el qual s’ especifiquen els criteris per a l’ organització de l’ acció tutorial i les seves línies prioritàries de funcionament. | |
Document que recull tota l’organització i mesures adoptades pel centre per atendre la diversitat. | |
Document que concreta totes les accions que s’han de realitzar en el centre a fi de garantir una bona convivència. | |
Guia de recursos per saber què és l’assetjament, com detectar-lo als vostres fills i com col·laborar per fer-hi front. | |
Document que especifica les estratègies i pautes a seguir en funció del codi de conducta de la institució Filles de Maria Auxiliadora. | |
Document que defineix el conjunt d’actuacions que l’escola posa en marxa a fi de facilitar l’adaptació d’un alumne nou. | |
Document descriptiu que estableix les informacions que s’han de transmetre a un mestre/a nou, qui les ha de comunicar i a qui s’ ha de dirigir. | |
Document descriptiu que estableix les informacions que s’han de transmetre a un alumne/a nou, qui les ha de comunicar i a qui s’ ha de dirigir. | |
Document que recull l’ organització i el funcionament de la vida del centre i dels seus membres. S’ ha d’adequar a les normes vigents sobre drets i deures dels alumnes. | |
Document que conté la programació de les hores complementàries i d’altres serveis: menjador, guarderia, transport escolar, etc | |
Document on es desenvolupa el projecte per treballar a l'escola les 8 intel·ligències múltiples amb tallers multi-nivell com una complementària. | |
Document que conté la programació de les activitats extraescolars. Són activitats organitzades pel centre, que es recullen a la PGA, es realitzen fora de l’ horari lectiu i la participació de les quals és voluntària. | |
PLA D’ACOMPANYAMENT, FORMACIÓ I IMPLICACIÓ PROFESSIONAL | Document inspectorial que estableix criteris i indicadors per a la confrontació personal i l’acompanyament institucional, i detalla intervencions per realitzar el seguiment, formació i implicació a nivell local i inspectorial. |
Document on es desenvolupa totes les activitats del projecte d'escola sostenible que es desenvolupen cada curs. | |
DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA | |
PLA D’ EVACUACIÓ DEL CENTRE (ANNEX 22) | Document que estableix l’ organització dels mitjans humans i materials disponibles per garantir la intervenció immediata davant l’ existència d’ una emergència. |
PLA D'ABSENTISME DEL CENTRE (ANNEX 23) | Document que planifica les actuacions per prevenir i rectificar l'absentisme escolar. |
CRITERIS DE SELECCIÓ D’ EDUCADORS | Document inspectorial que estableix criteris per a la selecció dels educadors i educadores que s’han de contractar. |
CRITERIS DE SELECCIÓ DE DIRECTIUS | Document inspectorial que estableix criteris per a la selecció dels educadors i educadores que s’han de contractar. |
DOCUMENT DE SEGURETAT - PROTECCIÓ DE DADES |
|
Dosatic S.L. © 2021
Site desenvolupat per DYNAMO 3.5